Eintrag vom 25.1.06

Lichtsäule



Was für ein Erlebnis, im Unterland wieder einmal die Sonne zu sehen - und dann noch mit dieser wunderbaren Lichtsäule bei Sonnenuntergang!

2 Kommentare:

Um 26/1/06 23:19 schrieb Anonymous do ris li:

Licht tut allemal allen wohl, vor allem im Moment das Sonnenlicht! Der Frühling kommt näher und es wird tatsächlich wieder heller!Gott sei schlank!

 
Um 27/1/06 21:27 schrieb Anonymous der oge r:

Soso Matthias - da zeigsch es schöns Föteli vo de Sunne, aber s'Rätsel mit de Venus isch immer nonig glöst ;-)
Ich glaub ich mues es jetz doch uuflöse: Aso am 13. Januar isch d'Sunne am 8.16 uuf- und am 16.53 untergange - und am gliiche Tag isch d' Venus am 7.48 uuf- und am 17.20 undergange.
D'Venus isch drum es paar Tag lang glichziitig Morge- und Aabigschtern gsi (und mir händ gar nöd müesse warte - isch doch schön, oder?).
Schad, dass ich jetz niemertem chan en Kafi spendiere...

 

Kommentar veröffentlichen

<< Home