Eintrag vom 22.9.05

Das Ende ist da!



Trotzdem werde ich weiterhin bloggen (ausser natürlich während meiner Madagaskar-Reise vom 8.10. bis 2.11.). Also schaut ab und zu wieder vorbei und hinterlasst auch ruhig einen Kommentar. Ob es auch wieder Fotorätsel mit Preisen gibt, weiss ich noch nicht...

Ich wünsche euch alles Gute und viiiieeel Zeit für euch und alles was euch wichtig ist. Man sieht sich spätestens im Januar 06 wieder!

3 Kommentare:

Um 22/9/05 21:05 schrieb Anonymous Anonym:

esch zwar keis Rätsel, aber das MUESS e Wildsou uf em Heitere sii!Wünschnech äbefalls soumässig schöni Ferie u tüet ned z wild !

 
Um 22/9/05 21:55 schrieb Anonymous Anonym:

Schliesse mich all diesen guten Wünschen an!!

 
Um 22/9/05 22:09 schrieb Anonymous Anonym:

Tja, do riseschnäll, das isch tatsächlich richtig - ich ha em domani bim fotografiere nämlich zuegluegt - und ich möcht bei dere Glägeheit im au nomal danke für s'blogge und für d'Gspröch und allne andere natürlich für alles andere au - chum hät mer sich a de Huufe gwöhnt, muess mer sich's wieder abgwöhne...
Das mit de soumässige Ferie wünsch ich natürlich au und dass ihr vill Ziit für Eu nämed (vo mir uus chönd er au echli wild tue...)

 

Kommentar veröffentlichen

<< Home